Regulamin Open 300

Chcesz się zapisać lub zobaczyć harmonogram? Kliknij przycisk

Harmonogram i zapisy!

Regulamin Open 300

  • Motocykle sportowe o pojemności nie przekraczającej 499 ccm z ilością cylindrów mniejszą niż trzy. Oprócz motocykli typu: supermoto, cross, pitbike,
  • Uczestnik musi mieć ukończone 13 lat i jeżeli nie przekracza 18 roku życia pisemna zgodę rodziców.
  • Motocykl może mieć owiewki torowe jak i drogowe z tym, że przy owiewkach drogowych wszystkie elementy szklane typu lampa, kierunkowskaz muszą być zaklejone, zabezpieczone teśma klejąca na przykład "power tape".
  • Każda modyfikacja jest dozwolona jeżeli nie zagraża życiu lub zdrowiu zawodnikowi lub innym uczestnikom.
  • Dozwolone są opony drogowe jak i torowe.
  • Numer startowy ma być naklejony w widocznym miejscu, przód owiewki "czaszy", spód szyby.
  • Motocykl nie może mieć żadnych wycieków. Wycieków nie może być z silnika, układu chłodzącego, układu zawieszenia.
  • Kierownica przy pełnym skręcie nie może dotykać zbiornika paliwa lub innych elementów motocykla prócz odbojników przy ramie.
  • Klipony nie mogą mieć ostrych zakończeń, uszkodzenia przy "wywrotce" musza być wyoblone aby nie były ostre.
  • Klamki hamulec i sprzęgło nie mogą po wciśnieciu dotykac palcy przy manetce, musza być zakończone oble, nie ułamane ostre.
  • Osłona na hamulec przy manetce
  • Klamka hamulca nie może dotykać manetki gazu.
  • Motocykl nie może mieć luźnych elementów, niedokręconych śrub.
  • Gąbki w baku pod sam korek, aby przy wywrotce nie wylało się nagle całe paliwo, pomaga też w zakretach przy połowicznie zatankowynym zbiorniku
  • Jeżeli są przewody hamulcowe w oplotach to mają być bez trójnika
  • Osłony na dekle silnika
  • Wlewy i zlewy wody i oleju zabezpieczone stalowym drutem
  • Wydech nie głośniejszy niż 98 db norma jest rygorystycznie sprawdzana przez właścicieli toru
  • Opony dowolne
  • Sety - podnóżki nie łamane zakończone tworzywem sztucznym, po uszkodzeniu wyoblone nie ostre.
  • Osłona łańcucha - rekin
  • Sprawne dwa hammulce przód tył
  • Dwa otwory w rynnie zabezpieczone przed wyciekiem, w deszczu otwarte na suchym zamknięte.
  • Lampka o stałym nie mrugającym czerwonym swietle włączona w deszczu.
  • Dwa wyłaczniki zapłonu jeden w pobliżu kciuka
  • Miejsca na numer zawodnika osobisty bardzo ważne białe tło czarne cyfry przód i ogon.
  • Kask o atestach Europa - ECE 22-05 ‘P’ Japonia - JIS T 8133 : 2007 USA - SNELL M 2010
  • Kombinezon skórzany jednoczęściowy
  • Ochraniacz na kręgosłup
  • Brak kolczyków, łańcuszków, branzolet innej bizuteri powodują one przy wywrotce uszkodzenie a nawet urwanie palca lub przyduszenie.
  • Uczestnik nie może być pod wpływem alkoholu lub, i innych środków odurzającyh, pobudzających.
  • Start odbywa się ze startu zatrzymanego z pól startowych.
  • Motocykliści ustawieni zostaną na starcie według najlepszego czasu z dwóch treningów szybkich.
  • W razie sytuacji spornych jedynym sędzią jest Mirosław Bożek.
  • Każdy obowiązkowo musi posiadać duże poczucie humoru oraz olbrzymi uśmiech :)
  • To nie są wyścigi !!! jest to zabawa mająca na celu spedzić miło czas z innymi pasjonatami motosportu.

Wygrane

  • Wygrane w wyścigu:
    • Nagrody niespodzianki
  • Wygrane w klasyfikacji rocznej:
    • 1 miejsce - PitBike
    • 2 miejsce - Kombinezon
    • 3 miejsce - Kask

Punktacja

  • 1 miejsce - 25 punktów
  • 2 miejsce - 20 punktów
  • 3 miejsce - 15 punktów
  • 4 miejsce - 12 punktów
  • 5 miejsce - 11 punktów
  • 6 miejsce - 10 punktów
  • 7 miejsce - 9 punktów
  • 8 miejsce - 8 punktów
  • 9 miejsce - 7 punktów
  • 10 miejsce - 6 punktów
  • 11 miejsce - 5 punktów
  • 12 miejsce - 4 punkty
  • 13 miejsce - 3 punkty
  • 14 miejsce - 2 punkty
  • 15 miejsce - 1 punkt

Chcesz się zapisać lub zobaczyć harmonogram? Kliknij przycisk

Harmonogram i zapisy!