Regulamin RS 200 Kris-Trans + Open 125
- Motocykle sportowe o pojemności nie przekraczającej 125 ccm z jednym cylindrem. Oprócz motocykli typu: supermoto, cross, pitbike,
- Motocykle sportowe Bajaj pulsar RS 200 zakupione u dilera Kris-Trans.
- Uczestnik musi mieć ukończone 11 lat i jeżeli nie przekracza 18 roku życia pisemna zgodę rodziców.
- Motocykl może mieć owiewki torowe jak i drogowe z tym, że przy owiewkach drogowych wszystkie elementy szklane typu lampa, kierunkowskaz muszą być zaklejone, zabezpieczone teśma klejąca na przykład "power tape".
- Przy OPEN 125 Każda modyfikacja jest dozwolona jeżeli nie zagraża życiu lub zdrowiu zawodnikowi lub innym uczestnikom.
- Przy RS 200 żadna modyfikacja silnika oraz zawieszenia nie jest dozwolona, dozwolona jest zmiana ergonomii sety (podnóżki), Klipony (kierownica)
- Dozwolone są opony drogowe jak i torowe.
- Numer startowy ma być naklejony w widocznym miejscu, przód owiewki "czaszy", spód szyby.
- Motocykl nie może mieć żadnych wycieków. Wycieków nie może być z silnika, układu chłodzącego, układu zawieszenia.
- Kierownica przy pełnym skręcie nie może dotykać zbiornika paliwa lub innych elementów motocykla prócz odbojników przy ramie.
- Klipony nie mogą mieć ostrych zakończeń, uszkodzenia przy "wywrotce" muszą być wyoblone aby nie były ostre.
- Klamki hamulec i sprzęgło nie mogą po wciśnieciu dotykac palcy przy manetce, musza być zakończone oble, nie ułamane ostre.
- Osłona na hamulec przy manetce
- Klamka hamulca nie może dotykać manetki gazu.
- Motocykl nie może mieć luźnych elementów, niedokręconych śrub.
- Gąbki w baku pod sam korek, aby przy wywrotce nie wylało się nagle całe paliwo, pomaga też w zakretach przy połowicznie zatankowynym zbiorniku
- Jeżeli są przewody hamulcowe w oplotach to mają być bez trójnika
- Osłony na dekle silnika, RS 200 nie muszą posiadać.
- Wlewy i zlewy wody i oleju zabezpieczone stalowym drutem
- Wydech nie głośniejszy niż 98 db norma jest rygorystycznie sprawdzana przez właścicieli toru, RS 200 musi ściągnąć końcówkę wydechu ale musi pozostać katalizator.
- Opony dowolne
- Sety - podnóżki nie łamane zakończone tworzywem sztucznym, po uszkodzeniu wyoblone nie ostre.
- Osłona łańcucha - rekin
- Sprawne dwa hammulce przód tył
- Dwa otwory w rynnie zabezpieczone przed wyciekiem, w deszczu otwarte na suchym zamknięte.
- Lampka o stałym nie mrugającym czerwonym swietle włączona w deszczu.
- Dwa wyłaczniki zapłonu jeden w pobliżu kciuka
- Miejsca na numer zawodnika osobisty bardzo ważne : OPEN 125 Białe tło niebieskie cyfry RS 200 białe tło zielone cyfry przód i ogon.
- Kask o atestach Europa - ECE 22-05 ‘P’ Japonia - JIS T 8133 : 2007 USA - SNELL M 2010
- Kombinezon skórzany jednoczęściowy, RS 200 mozna mieć kombinezon dwu częściowy
- Ochraniacz na kręgosłup
- Brak kolczyków, łańcuszków, branzolet innej bizuteri powodują one przy wywrotce uszkodzenie a nawet urwanie palca lub przyduszenie.
- Uczestnik nie może być pod wpływem alkoholu lub, i innych środków odurzającyh, pobudzających.
- Start odbywa się ze startu zatrzymanego z pól startowych.
- Motocykliści ustawieni zostaną na starcie według najlepszego czasu z dwóch treningów szybkich.
- W razie sytuacji spornych jedynym sędzią jest Mirosław Bożek.
- Każdy obowiązkowo musi posiadać duże poczucie humoru oraz olbrzymi uśmiech :)
- To nie są wyścigi !!! jest to zabawa mająca na celu spedzić miło czas z innymi pasjonatami motosportu.